Logistyka materiałów marketingowych

Home / Logistyka materiałów marketingowych

Materiały wspierające sprzedaż są nieodłączną częścią marketingu. Rozproszone placówki Twojej firmy oraz przedstawiciele w terenie wymagają całodobowego wsparcia w zakresie dostarczenia niezbędnych dokumentów, wniosków, ulotek, POSów, STANDów, oraz gadżetów reklamowych czy próbek oraz brak miejsca do ich przechowywania to problem każdego przedstawiciela regionalnego.

Naszym partnerom, dla których szybki obrót materiałów promocyjnych jest bardzo istotny proponujemy obsługę magazynu marketingowego przedsiębiorstwa lub jego przedstawicieli. Magazyn mieszczący się w dogodnym miejscu z łatwym dojazdem pozwala na zwiększenie elastyczność przedstawicieli, a tym samym zwiększa wydajność ich pracy poprzez sprawny pobór właściwych ilości potrzebnych materiałów marketingowych, ograniczając tym samym ich czas konieczny na magazynie związany z kompletacją ich zlecenia.

Oddelegowanie działań związanych z logistyką materiałów marketingowych to przede wszystkim oszczędność czasu, ludzi oraz miejsca w związku z przyjmowaniem dostaw, magazynowaniem towarów, kompletacją i doręczaniem zamówionych artykułów pod wskazany adres.

Posiadając profesjonalny i doświadczony personel na życzenie klienta jesteśmy w stanie przygotować zgodnie z przedstawionym projektem wszystkie materiały marketingowe niezbędne do przeprowadzenia akcji:

  • ulotki, broszury, katalogi,
  • próbki towarów,
  • bannery, display’e i stoiska reklamowe,
  • woblery, shelflinery, naklejki, stojaki na ulotki
  • gadżety promocyjne,

Ponadto oferujemy możliwość otrzymywanie cyklicznych raportów z aktualnym stanem posiadanych materiałów marketingowych oraz kompletnych informacji na temat działań wykonanych na danym towarze.

Dodatkowo na życzenie partnera możemy dokonać zniszczenia materiałów nieaktualnych oraz niepełnowartościowych.